YAHOO
Azok, akik szeretnének pénzt online kell nem kell mögé Yahoo Publisher Network (YPN), hogy egy szabadon csatlakozhatnak hirdetési program, amelynek célja, hogy segítsen kiadók keresni mesésen online.
. Yahoo Publisher Network kínál jól megválasztott tartalom alapú reklám számos kiadók. Azt is kínál hirdetéseket RSS és lehetővé teszi a kiadó kap egy jó részét a bevétel az egyes képzett kattintson a hirdetések .
. Mindössze annyit kell tennie, hogy egyszerűen telepíthető kódot a sablont az Ön közzétételi rendszert, és akkor kell kézbesíteni, Yahoo! hirdetések, amelyek megfelelnek egy adott cikk vagy postai úton, illetve a teljes tartalmat. Ha alkalmazni a YPN, akkor ellenőrzi, hogy a webhely vagy blog jogosult, és ha igen, akkor kap egy választ legkésőbb 10 munkanapon belül.
YMake pénzt online Yahoo Publishwr hálózati
Make money online with Yahoo Publisher Network Keressen pénzt online a Yahoo Publisher Network
Unlike many others, YPN offers four different convenient payment options. Ellentétben sok más, YPN kínál négy különböző kényelmes fizetési lehetőséget. US $ 50. PayPal kaphatunk kifizetések ugyanazon a napon, ha a jövedelem több 50 USD.
. Ha ellenőrizni kifizetések lesznek küldjük számított tíz munkanapon belül, ha a jövedelem több 100 dollárt.
Közvetlen befizetés a ellenőrzésének vagy megtakarítási számla végezhető ugyanazon a napon feltéve, hogy a jövedelmek több 100 dollárt. YPN is kínál a negyedik lehetőség átadása kifizetések közvetlenül a Yahoo Search Marketing venni.
. Yahoo, mint jól ismert, egyike a legfontosabb globális szolgáltató az online szolgáltatások, termékek, és a hirdetési megoldások.
. A irigylésre méltó trackrecord az eredménye - nagy szakmai tapasztalattal és vertikális piaci szakértelmet, széles körű termékkínálat és személyre szabott szolgáltatást szabott, hogy megfeleljen az egyedi követelményeknek.
. Az üzleti Yahoo épül szponzorált internetes keresés, és azokat folyamatosan bővítsék termékajánlatok, és az eredményeket is, hogy mindenki láthassa.
Yahoo Kiadó Hálózat vagy Adsense
Yahoo Kiadó hálózat (YPN) és Google Adsense a vezető és legnépszerűbb PPC (pay-per-click) programok. Ha vagy futás egy honlap és kíván pénzt keres keresztül üzlet elősegítés kijelzés hirdetés honlapodon , akkor ne néz tovább . Bármennyire a legtöbb érdekes kérdés az melyik program a legjobb és az melyik a kettő ajánlatoknak magasabb haszon. Nos, ez egy szívós kérdés válasz. Google Adsense árfolyam mint a legtöbb szapora és market-leading PPC tag program időszak of tag alapban. De Jehu nem messze mögött és saját előnye túlságosan.
Melyik jobb? Google Adsense vagy Yahoo Kiadó Hálózat (YPN)?
Kiindulópontul elemzés, Google Adsense ad jobb CTR (click-through-rate) melyik eszközök bármikor egy személy látogat honlapod , nagyobb az esélye létrehoz kattintásnak -ból a látogató. A több emberek látogatás és kattintás a Hirdetés, a több pénz a hirdető fog fizetés a honlap tulajdonos.
Az indok az, Google Hirdetés több tartalom jellegzetes és célpont kihallgatás jobb mint Jehu Hirdetés. De ezzel szemben , Yahoo ad egy jobb CPC (cost-per-click) mint Google Adsense. CPC csak a százaléka megbízás a tag programok fizetésnek per kattintás. egy egyedülálló kattintás, Jehu fizetés több mint Google. Google tipikusan fizetés körül 30%-40% minthogy Jehu fizetés 60%-70% egy kattintás.
Köszönhető a fentiek kevert tulajdonságok, egy kellene elhatároz melyik hirdetés kijelző helyük. Ha web oldalad klassz vonzani lényeges száma látogatónak per hónap, hogy sok egy különbségnek között a jövedelem fizetett Google és Yahoo, noha szakértő mond az Google tud vonz több száma látogatónak köszönhető jobb tartalom célpont hirdetés. Legtöbb emberek szabályosan kapcsoló között Google Adsense és Jehu kiadó hirdetés ellenőrizni melyik program létrehozás jobb jövedelem honlapjuk.
Jegyzet: Ha neked van mindkét Google Adsense és Yahoo kiadó tag számla, Én volna személyesen javasol az te kijelző Google hirdetés egy beállít honlapnak és Yahoo hirdetés további beállít honlapnak. Ez jobb kijelző Google hirdetés jellegzetes tartalom irányult hely és Yahoo hirdetés non-content irányult hely úgy mint szórakozás hely. Felhasználók böngészik non-content irányult hely úgy mint egy szórakozás hely több valószínű kattintani egy választéka Hirdetésnek mint ellentétes egy tartalom látogató ki több valószínű kattintani összefüggő téma. Óta Jehu hirdetés kisebb lényeges összehasonlítva Google hirdetés, kijelzés őket hivatásos tartalom irányult hely volna nem hogy egy jobb ötlet.
|