PAY PER CLIC rviditve PPC.
PPC fogalmt alapjn trtnik az elszmols, miutn a felhasznl a hirdetsre kattintott, ezltal a hirdetsben linkelt oldalra rkezik. Magyarul tkattintsknt (click-through) nevezett esemnyrl van sz, a megjelensek s tkattintsok arnyt pedig a CTR (click-through-rate) magyarul tkattintsi arny jellemzi szzalkosan (megjelensek/tkattintsok)
AZ TKATTINTSRT fizet cgek.a legegyszerbb pnzkereseti mond a neten.az elkezdshez 1-2 weblapra van szksg elszr is.
ha ksz a weblapod a klnbz keresbe regisztrlnod kell s minnl tbb banner s linkcserl oldalhoz,ezek a ksbbeni forgalomhoz szksgesek.
a mkdse a cgekhez regisztrls utn a fikodba megtallod a klnbz bannerkodokat amit a weblapodra kiraksz s megjelennek a hirdetsek.
A weblapodon jro ltogatok a hirdetsre kattintanak te pnzt kapsz utnuk.
FONTOS: a cgek termszetes forgalmat dogadnak csak el semmilyen krs r utals nem lehet a weblapodon a kattintsra sztnzsre.
amennyiben mgse igy van a cgek trlnek s nem kapsz kifizetst .
a forgalmadat a fiokodba mindig pontosan tudod kvetni s lnyges adat a CTR amit ltalba %-ba ltsz.
A CTR: az tkattintsi arnnyt jelzi 1000 ltgatra kivetitve,vagyis ha van naponta 1000 ltogatd s abbol 15 kattintot a hirdetsre akkor a CTR-ed: 1.5% ha 9 kattintot a CTR: 0.9%
A kattintsok ra kulcsszavak tmjtl fggen nagyon eltr lehet.
Ritkn hasznlt, nem kompetitv kulcsszavakat lehet kapni pr forintrt, nagy konkurencival br tmkban lehet 300ft feletti ra is lehet egy-egy kattintsnak. Msik meghatroz tnyez az rban a hirdets pozicionlsa. Minl elrbb, annl drgbb termszetesen.
A keres osztlyozza a hirdetsek minsgt s hirdetseket rtkest oldalak minsgt is.
Weboldalakat tervezsekor, munknk sorn, brmennyire is legyen a keresoptimalizls az elsdleges szempont, nem szabad megkerlni a hasznlhatsg szempontjait.
-
A weboldal baloldali s fels rszben elhelyezett reklmok kapjk a legnagyobb figyelmet.
-
rdekes/rtkes tartalom mellett elhelyezett hirdetsek hatkonyabbak.
-
Nagyobb mret kpek tbb figyelmet kapnak a ltogatk ltal
-
Tisztn kivehet arcok fotkon/kpeken hosszabb figyelmet kapnak
-
Tl dszes/csicss formzst ignorlja a ltogatk tbbsge.
-
Headingek segtik a tartalom kvetst a ltogat figyelmnek kontinuitst.
-
Az weboldal bal fels sarka a szem kezdeti pozcija ahonnan elindul a weboldal psztzsra.
-
Nagyobb szveges blokkok hasznlata kerlend.
-
Lista szeren rendezett tartalmak tovbb lvezik a felhasznlk figyelmt.
-
Oldal navigcis men hatkonyabb ha az oldal tetejn van elhelyezve.
-
Rvidebb bekezdseket jobban preferljk az olvask.
-
Szmokat szmokkal rdemes megjelenteni, betkkel lert vltozatuk helyett.
-
Szveges hirdetsek nagyobb figyelmet kapnak mint a kpes reklmok.
-
Szveges tartalom tbb figyelmet kap mint kpi tartalom, ltalnossgban is.
-
Gombokra s menkre idben tbb figyelmet fordtanak a ltogatk ms alkalmazsokhoz viszonytva.
-
Fehr szn kitlt terletek elnysek a tartalom tagolsra.
Guaranteed Results Program Garantlt eredmnyek Program
Pay Per Click (PPC) marketing is a program where you can purchase keywords on search engines to guarantee that a listing of your website appears for that keyword. Pay Per Click (PPC) marketing egy olyan program, ahol megvsrolhatja a kulcsszavakat keresmotorok garantlja, hogy egy listt a honlapon jelenik meg, hogy a kulcssz.
PPC Marketing provided by CyberMark International is one of the most effective ways of gaining exposure and driving targeted leads to your website. PPC marketing ltal nyjtott CyberMark International az egyik leghatkonyabb mdja egyre expozci s a vezetsi clzott vezet a honlapon. CyberMark offers Pay Per Click (PPC) Marketing on Google AdWords, Yahoo! Search Marketing and MSN. CyberMark knl Pay Per Click (PPC) Marketing a Google AdWords, Yahoo Search Marketing s az MSN. The percentages of internet reach for the top 4 search engines are as follows: A szzalkokat az internet elrse az els 4 keresk a kvetkezk:
-
Google – 62.9% (Almost 70% of the market so we concentrate on them first) Google - 62,9% (kzel 70%-os piaci gy koncentrlni ket elszr)
-
Yahoo – 16.8% Yahoo - 16,8%
-
MSN – 9.8% MSN - 9,8%
-
AOL – 4.1% (pulls from Google) AOL - 4,1% (hz a Google-tl)
|