PAY PER CLIC röviditve PPC.
PPC fogalmát alapján történik az elszámolás, miután a felhasználó a hirdetésre kattintott, ezáltal a hirdetésben linkelt oldalra érkezik. Magyarul átkattintásként (click-through) nevezett eseményről van szó, a megjelenések és átkattintások arányát pedig a CTR (click-through-rate) magyarul átkattintási arány jellemzi százalákosan (megjelenések/átkattintások)
AZ ÁTKATTINTÁSÉRT fizetö cégek.a legegyszerübb pénzkereseti mond a neten.az elkezdéséhez 1-2 weblapra van szükség elöször is.
ha kész a weblapod a különbözö keresöbe regisztrálnod kell és minnél több banner és linkcserélö oldalhoz,ezek a késöbbeni forgalomhoz szükségesek.
a müködése a cégekhez regisztrálás után a fiókodba megtalálod a különböző bannerkodokat amit a weblapodra kiraksz és megjelennek a hirdetések.
A weblapodon járo látogatok a hirdetésre kattintanak te pénzt kapsz utánuk.
FONTOS: a cégek természetes forgalmat dogadnak csak el semmilyen kérés rá utalás nem lehet a weblapodon a kattintásra ösztönzésre.
amennyiben mégse igy van a cégek törölnek és nem kapsz kifizetést .
a forgalmadat a fiokodba mindig pontosan tudod követni és lényges adat a CTR amit általába %-ba látsz.
A CTR: az átkattintási aránnyt jelzi 1000 látógatóra kivetitve,vagyis ha van naponta 1000 látogatód és abbol 15 kattintot a hirdetésre akkor a CTR-ed: 1.5% ha 9 kattintot a CTR: 0.9%
A kattintások ára kulcsszavak témájától függően nagyon eltérő lehet.
Ritkán használt, nem kompetitív kulcsszavakat lehet kapni pár forintért, nagy konkurenciával bíró témákban lehet 300ft feletti ára is lehet egy-egy kattintásnak. Másik meghatározó tényező az árban a hirdetés pozicionálása. Minél előrébb, annál drágább természetesen.
A kereső osztályozza a hirdetések minőségét és hirdetéseket értékesítő oldalak minőségét is.
Weboldalakat tervezésekor, munkánk során, bármennyire is legyen a keresőoptimalizálás az elsődleges szempont, nem szabad megkerülni a használhatóság szempontjait.
-
A weboldal baloldali és felső részében elhelyezett reklámok kapják a legnagyobb figyelmet.
-
Érdekes/értékes tartalom mellett elhelyezett hirdetések hatékonyabbak.
-
Nagyobb méretű képek több figyelmet kapnak a látogatók által
-
Tisztán kivehető arcok fotókon/képeken hosszabb figyelmet kapnak
-
Túl díszes/csicsás formázást ignorálja a látogatók többsége.
-
Headingek segítik a tartalom követését a látogató figyelmének kontinuitását.
-
Az weboldal bal felső sarka a szem kezdeti pozíciója ahonnan elindul a weboldal pásztázására.
-
Nagyobb szöveges blokkok használata kerülendő.
-
Lista szerűen rendezett tartalmak tovább élvezik a felhasználók figyelmét.
-
Oldal navigációs menü hatékonyabb ha az oldal tetején van elhelyezve.
-
Rövidebb bekezdéseket jobban preferálják az olvasók.
-
Számokat számokkal érdemes megjeleníteni, betűkkel leírt változatuk helyett.
-
Szöveges hirdetések nagyobb figyelmet kapnak mint a képes reklámok.
-
Szöveges tartalom több figyelmet kap mint képi tartalom, általánosságban is.
-
Gombokra és menükre időben több figyelmet fordítanak a látogatók más alkalmazásokhoz viszonyítva.
-
Fehér színű kitöltő területek előnyösek a tartalom tagolására.
Guaranteed Results Program Garantált eredmények Program
Pay Per Click (PPC) marketing is a program where you can purchase keywords on search engines to guarantee that a listing of your website appears for that keyword. Pay Per Click (PPC) marketing egy olyan program, ahol megvásárolhatja a kulcsszavakat keresőmotorok garantálja, hogy egy listát a honlapon jelenik meg, hogy a kulcsszó.
PPC Marketing provided by CyberMark International is one of the most effective ways of gaining exposure and driving targeted leads to your website. PPC marketing által nyújtott CyberMark International az egyik leghatékonyabb módja egyre expozíció és a vezetési célzott vezet a honlapon. CyberMark offers Pay Per Click (PPC) Marketing on Google AdWords, Yahoo! Search Marketing and MSN. CyberMark kínál Pay Per Click (PPC) Marketing a Google AdWords, Yahoo Search Marketing és az MSN. The percentages of internet reach for the top 4 search engines are as follows: A százalékokat az internet elérése az első 4 keresők a következők:
-
Google – 62.9% (Almost 70% of the market so we concentrate on them first) Google - 62,9% (közel 70%-os piaci így koncentrálni őket először)
-
Yahoo – 16.8% Yahoo - 16,8%
-
MSN – 9.8% MSN - 9,8%
-
AOL – 4.1% (pulls from Google) AOL - 4,1% (húz a Google-tól)
|